maddisliv

Alla inlägg under april 2010

Av maddisliv - 30 april 2010 16:48

hej!!

jag hade glömt att det var brasan ikväll.det blir kul.hoppas många kommer ikväll till brasan.nästan hela min familj ska ditt men inte mamma hon jobbar.  men vi kommer att ha kul endå.  hoppas att jag träffar nån jag käner.det gör jag säckert hoppas jag.annars har jag ingen och leka med.då får jag stå framför brasan hela tiden.  

Av maddisliv - 30 april 2010 13:32




























det här är min mamma    

Av maddisliv - 30 april 2010 13:10

hej!!

jag kom nyss hem från skolan.det var kul på skolan idag.om en timme ska jag ta min medecin.jag måste ta den själv idag för mamma och pappa jobbar.imorgonska jag och två andra kompisar fara och äta middag hos en kompis.med våra familjer.vi ska vara i en lokal.vi ska vara där jätte länge men det kommer att  bli kul.ts lillebror är jätte rolig vi skratar hela tiden.

                                                  


byebye

UG

Av maddisliv - 29 april 2010 20:17

hej!

när vi hade ätit missade vi bussen så vi fick ta en buss som gick till ersmark via haga/ersboda.sen gick vi på UG.vi hade tårtbakartävling det var kul.vårt lag kom fyra.det var bra.  efter att vi fick veta det fick vi äta den.men jag åt inget för att jag tycker inte om det.sen gick vi hem och nu sitter jag här och bloggar.om två timmar måste jag ta min medecin.  men jag vet att det kommer att bli bra sen.jag längtar till jag ska sluta ta den.

                                                  


byebye

Av maddisliv - 29 april 2010 14:06

hej!

nu har jag precis kommit hem från skolan.det har varit en rolig dag idag.  snart ska jag ta min medecin igen.  och efter det ska jag gå till bussen för att fara till dansen på stan men mina vänner.det ska bli roligt på dansen vi ska öva på dans uppvisningen.det ska bli kul på uppvisningen men lite pirigt.dan före dans uppvisningen ska min mormor och morfar komma och hälsa på och då far mamma och pappa bort dom ska på cykelfest. och sen ska jag till kyrkan och sova där.och sen på morgonen kommer mormor och morfar dit på kyrkan och hämtar mig och sen var vi på dans uppvisningen.mamma och pappa kommer också dit och ser.  om 12 minuter måste jag ta min medecin.

                                             blä                 

nu är det snart.

                                               byebye

Av maddisliv - 28 april 2010 19:57

de här är min lillasyster M


Av maddisliv - 28 april 2010 19:03

Hej!!

jag har varit ute och hoppat dubbel hopprep efter vi åt is glassen jag hoppade med Eoch en till E och med min lillasyster M. Sen gick min lillasyster i väg för att en kompis kom.E gick in för att hon skulle titta på en sak. Och då hoppade jag  med en annan E det var kul. Sen kom E ut och då gick vi in till mig och bloggade lite. Sen skulle E hem hon den andra E kunde stana kvar till åtta.och nu sitter vi här vid datorn och bloggar lite mer.och snart ska vi gå och se på halv åtta hos mig det är kul men E har aldrig set på det.sen ska hon gå hem och då ska jag göra läxan.jag har en barnvackt hos mig nu det är kul.igentligen ska jag ha en annan men hon är i Stokholm.så jag har hennes mamma.hon som jag igentligen ska ha kanske ska flytta om hon får ett jobb som hon har sökt på.   Men jag hoppas att hon inte får det för jag vill ha hon hos mig för hon är så snäll.men hennes mamma är också snäll.  om hon får jobbet så hoppas jag att hon kommer ofta och hälsar på mig och min lillasyster. 

 byebye

Av maddisliv - 28 april 2010 17:25

Vi sitter vid datorn och bloggar  nu går vi och ta en is glass mmmmmmh.

sedan ska vi gå.

byebye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards