maddisliv

Alla inlägg under oktober 2010

Av maddisliv - 31 oktober 2010 15:38

hejhej!!

igår vad det skökfest hos A och F och deras barn det var jätte kul här kommer lite bilder från igår!!

  jag!!   min lillasyster!!   pappa!!

mamma!!

            

      så här såg det ut hemma hos dom!!

så här såg jag ut när jag gick bus eller godis!!


idag spelade jag innebandymatch.vi förlorade med 1-4 jag vet inte vem som gjorde målet men jag gjorde asisten på den!!efter maten ska vi på Ms simskola!!

jag skriver mer imorgon då kommer lite bilder!!

                                                  

       byebye  

Av maddisliv - 29 oktober 2010 14:13

hejhej!!

imåndags var jag I och E på fortet det var jätte kul tack för att jag fick följa med dig E.jag har tyvärr inga bilder på det.itisdags kom en av mina kompisar och hennes mamma hit till oss!! jag fick en present av hon det var en sten som det stog love på och ett ljus som luktade jätte gott och en tvål som också lucktade gott!!det var jätte kul!!sen på onsdag var jag först på innebandyträning sen for jag hem och åt mat sen for jag till T!!och igår var jag på UG det var jätte kul!!och idag var jag på skolan.och det var sista gången på en vecka för nästa vecka har vi lov jippi!!och klockan fyra ska jag stå och vänta på bussen för då ska jag på dansen sen när dansen är slut ska jag ta bussen hem och gå till T och sen klockan sju ska vi träffas i hons lekpark för vi ska gå bus eller godis!!för att det blir ganska många som ska gå med oss det blir T,J,I,E och jag tror jag men det ska bli hur kul som helst!! på måndag ska mormor komma och då ska vi fara på fortet med hon!! sen på onsdan ska jag och M fara till farmor och E!! nästa vecka kommer bara bli kul!!jag skriver mera sen om det!!

                                               byebye

                                              

Av maddisliv - 23 oktober 2010 09:34

hejhej!!

               

ilördags gjorde jag mintchokladkaka för att vi skulle få främmande !!!

mmmhh slika var jätte gott!!

igår snöade det jätte mycket!!

idag ska jag på S kalas som börjar tolv sen måste några fara till innebandymatchen så vi måste fara ungefär två timmar förre det slutar.

sen efter innebandymatchen ska jag hem och duscha och sen iväg på kalas igen så jag har mycket att göra idag men det ska bli jätte rolig dag!!

                                             byebye  

Av maddisliv - 13 oktober 2010 19:10

hejhej!!

här kommer en bilder från lördagen på paradisbadet!!

   

            

jag!!!  


jag hade gjort illa meg och då gick jag och hämtade plåster.

min mat!!!

först badade vi kanske 6 timmar sen for vi till vandrarhemmet där vi skulle sova sen när vi var klar där for vi till en restauran och åt mat.


här kommer lite bilder från vandrar hemmet där vi sov!!

där uppe sov jag och där nere sov N!!


vi hade en underbar helg med laget vi skrattade och fnisade!!

jag vi gör så här en till gång!!

                                      byebye  

Av maddisliv - 8 oktober 2010 19:16

hejhej!!

här kommer lite bilder från torsdag på UG!!

vi hade tårt bakartävlig!!!

  

kolla vad konstig mat!!

  


Jag visspade jag grädde!!  

så här såg våran tårta ut!!

bilder från idag!!

             det var jätte gott!mmmmhh!!!!!!!!


imorgon ska jag till ö-vik med mitt innebandylag.först ska vi på paradisbadet sen på en restauran och sen fara till ett vandrar hem och sova över tills på söndag för på söndag blir det först träning sen match mot ö-vik det ska bli jätte kul.när jag kommer hem ska jag blogga och lägga ut lite bilder från ö-vik.

                                         byebye

     

Av maddisliv - 3 oktober 2010 19:46

hejhej!!

i torsdags var jag först på skolan sen for jag hem och åt sen for jag till willy's med några kompisar sen for till till ug det var kul där sen for jag hem och i fredags var jag på dansskolan det var jätte kul.igår for jag först till S och var där till 4 kanske sen for jag hem och sen for mamma jag och M till E och S och hons mamma kom ditt. Vi saknade Ts familj för dom var i turkiet.först var det Ss mamma som bjöd på mat det var jätte gott tack för förräten.jag skulle velat ha det receptet.sen var det Es mamma som gjorde varmräten det var också jätte gott tack för maten.sen var det mammas tur och bjuda på efterräten det var jätte gott tack för efterräten.jag och S sov över hos E och idag for jag hem klockan kvart över 12 och sen när jag kom hem for jag pappa och M på stan.jag skulle köpa danskläder.sen for vi hem och åt fika sen åt vi mat sen for jag på innebandy träning.sen for jag hem och satte mig framför tv sen gick jag till datorn och skrev ett inlägg.nu ska jag se på ensam mamma söker.

                                         byebye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards