maddisliv

Alla inlägg under september 2011

Av maddisliv - 30 september 2011 17:59

hejhej!!

              !

      Den var på våran gård!

       hittade dom i stugan!

                  Hittade den utanför farfars hus:)

                        Farmorshund:) Den är världens snällaste hund:)

                                                  
                       byebye

Av maddisliv - 30 september 2011 15:11

hejhej!!

Ilördags tror jag det var eller så var det i Söndags jag tror att det var i söndags var jag på leoslekland med två kompisar och en av kompisarna hade med sig två syskon och hennes papp:) Det var jätte roligt:)

Måndag tisdag onsdags torsdags och idag har det som vanligt varit skola!

Idag när jag kom hem så gjorde jag mellis och satte mig framför datorn:)

Sen gjorde jag lite läxa och sen for jag och pappa på coppan och handlade lite godis:) Nyss ätit mat vi åt mos och köttbullar! och nu sitter jag här framför datorn:)

Ska till stugan idag och vara där i helgen!

                                              byebye

Av maddisliv - 24 september 2011 10:56

hejhej!!

Mitt rum helt klart!

Äntligen helt klart!!

                                byebye

Av maddisliv - 24 september 2011 10:39

hejhej!!

Farmor och E kom hem i tordags från Turkiet:)

Vi fick lite presenter där ifrån:)

Det är ett sånt här vakande öga:) Den var jätte fin TACK!

Godis:)

Tack FARMOR och E!!

                                                byebye

Av maddisliv - 21 september 2011 20:12

hejhej!!

Idag har det ju varit skola som vanligt! Sen följde en kompis mig till tandläkaren och sen for vi till Dansen! Det har ju blivit nya lärare! det är ju lite anorlunda. Sen skjutsade hennes pappas oss hem! Tack för skjutsen! Nu ser jag på 112 på liv och död! Det är bra!!!!

                                              byebye

Av maddisliv - 15 september 2011 16:09

hejhej!!

Idag kan jag bara vara typ en halv timme 45 minuter på UG för farmor och E ska till Turkiet idag! Hoppas ni får det bra där men det tror jag ni kommer att få:)

Idag var det skoljoggen! Visst hette det så? Ja det tror jag! Jag och några kompisar gick och joggade 4 varv och ett varv var typ 1kilometer!

                                                  
     byebye 

Av maddisliv - 15 september 2011 15:57

hejhej!!

haha!

HAHA nu vet alla vad ni ska köpa EN husvagn!

                                         byebye

Av maddisliv - 14 september 2011 19:05

hejhej!!

        Bara taklampa som saknas men den ska vi köpa snart:)

                                            byebye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards