maddisliv

Alla inlägg under januari 2011

Av maddisliv - 29 januari 2011 12:01

hejhej!!

igår hade vi klass fest. det var jätte kul!!det var jag E, N och L som årnade det.efter skolan gick jag och N hem till E för vi skulle ha det i hons lokal sen när klockan var halv fyra så gick jag och hämtade M från fritids sen gick vi hem och jag började göra maten lite smått sen gick jag och duchade för att sen äta mat och fara.det började klockan halv Sju till klockan Tio.sen stannde vi kvar och städa lite.sen fick jag stjus(vet ej hur man stavar)av L morfar.TACK FÖR STJUSEN!!sen när jag kom hem såg jag på det sista av let`s danse.sen gick jag och la mig.idag kommer mormor och morfar och jag har match klockan halv fyra tror jag.

                                 byebye

Av maddisliv - 29 januari 2011 11:59

hejhej!!

min mat!!

det var jätte gott.

                             byebye  

Av maddisliv - 23 januari 2011 15:13

hejhej!!

igår vaknade jag klockan kvart över 9.vi hade match men vi var bara 7 så Es lillasyster var med och Ws lillasyster var med.DOM VAR JÄTTE DUKTIGA!!!!vi förlorade med 7-2 och jag gjorde ett målll!!


sen for vi till Ms simskola och då duchade jag där och gissa vem jag träffade där!! min och Ms gammla barnflicka.och jag har typ inte set hon på tre år.för hon flyttade till stockholm och sen tillbaka hit.


sen for vi till några vänner för dom fyllde år.


sen for vi hem och gjorde oss klara för att gå till bussen för vi skulle på droskan det var jätte gott och äta där vi hade jätte roligt kommer bild imorgon på maten fölr jag har glömt den hos en kompis.sen tog vi bussen hem till E och där satt vi framför datornsen när klockan var halv ett så for alla hem utom jag för jag sov över där.innan vi gick och la oss fick vi lite fika det var jätte gott TACK!!!!jag vaknade klockan nio ungefär sen fick jag frukost TACK!!!sen satte vi oss framför datorn ganska länge sen fick vi lunch TACK FÖR ALLT!!!sen gick jag hem och nu har vi främmande.

ska se på solsidan idag!!!

                               byebye

Av maddisliv - 20 januari 2011 17:54

hejhej

på söndag hade vi match och vi vann med...jag har glömt.vad var det vi vann med nu igen!!

                          beybye

Av maddisliv - 18 januari 2011 19:30

hejhej!!

ifredags

så var jag först på skolan sen for jag mamma och pappa till farfar för han fyllde år.

  

han fyllde 73 år!!

han bor på ett hem!!

sen när vi kom hem såg vi på det sista av let`s dance.

sen for pappa och hämta M på ett kalas.

M tackar för att hon fick komma!!!

sen gick vi och la oss.

lördags

när jag vaknade så åt jag frukost sen ringde jag T och frågade om jag kunde vara med hon men då var hon med S nere på stan och då frågade dom om jag ville vara med dom och det ville jag så for jag ditt.när jag kom hem så åt vi mat sen så kom jag inte ihåg nå mer.

söndags

efter maten så for vi på Ms simskola sen såg vi på solsidan sen gick vi och la oss.

igår

var jag först på skolan sen gick jag hem och gjorde inget mer!!

idag

var jag först på skolan sen  földe jag med T hem och S med.TACK FÖR FICKAT T!!sen gick jag till coop för pappa var där och handla sen for vi hem och åt tacos mmh sen klockan halv sju kom några för doms pappa jobbade och mamman skulle på mäte tror jag.

skriver mer sen.

                                beybye

Av maddisliv - 13 januari 2011 21:01

hejhej!!

imorse så var det först musik sen bild som vanligt.sen efter rasten så gjorde vi eget arbete sen läste våran fröken.den här timmen så brukar vi ha NO.sen var det mat och sen rast.efter rasten så fick vi se på en film om NO.sen idrott(skridskor)sen slutade vi och då gick jag hem sen när klockan var typ 4 så ringde T och frågade om jag visste om det var UG!!men jag visste inte för B hade sakt det till T.och sen ringde T och sa att det inte var för hon hade ringt och frågat nån.vi bestämde oss för att vara med varan och vi var hemma hos henne!!vi hade det jätte kul!!TACK FÖR SAFTEN!!sen när klockan var tio i åta så gick jag hem och duchade.och nu sitter jag här vid datorn.

                                       byebye

Av maddisliv - 12 januari 2011 20:03

hejhej!!

igår började skolan och jag var jätte trött på morgonen!!först så skulle vi gå runt i klassrummet och fråga vad man ha gjort under lovet.sen skulle vi gå ut och ha rast sen så gjorde vi en nyårsklocka som man ska skriva vad man önskade sig det här året.sen fick vi ett papper som man skulle skriva vad man hade gjort under lovet.sen fick vi gå och hämta mat för vi skulle äta i klassrummet för maten var försenad!det blev pytt i panna.sen rast.sen gick vi in och gjorde engelska.sen hade vi ute gjymmpa det blev skriskor.sen slutade vi.

idag efter skolan så gick jag hem till l och åt mellis där!!TACK FÖR MELLISEN L!!sen gick vi hem till mig och hämtade mina innebandy saker sen gick vi till innebandyn!när jag kom hem så åt vi mat sen kollade jag på datorn och sen gick jag och M ut.fast vi var bara ute i tio minuter för jag hade fått snö i min jacka.och nu sitter jag här.

                                     brebye

Av maddisliv - 10 januari 2011 13:08

hejhej!!

när jag vaknade på lödagen så var en i från sundsvall här för hon skulle vara här i helgen M var hos en kompis i två timmar till mat åt vi jätte god mat mmmh sen klockan ett somnade jag!!

nästa dag så for jag först till en kompis och sen for min familj till en annan familj!!

här kommer en bild!!

  

hon som sitter där hon är fyra år och gissa vad hon fick när det var jul!!

när vi kom hem så gick jag och M ut och lekte och jag hade ingen mössa så att jag såg ut så här!!

sen gick vi in och åt tacos!!mmmhh!!

sen somnade jag klockan ett!!

Mamma väckte mig klockan tio idag för att vi skulle få främmande för dagis och fritids är ju stängt så då fick dom vara hos oss för doms mamma och pappa jobbar.

imorgon är det skola.

skriver mer imorgon om hur det gick!!

                                          beybye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards