maddisliv

Alla inlägg under mars 2011

Av maddisliv - 31 mars 2011 22:30

hejhej!!

Hann inte skriva idag heller men ska försöka imorgon efter skolan. Ska ha umeåcupen. En match imorgon klockan kvart i åtta på kvällen. Och två på lördag tror jag och en på söndag. Har haft dans idag:-) Sen var jag på UG:-) Sen gick jag hem och såg på sveriges värsta bilförare. Och sen på.....vad det nu heter. Och nu ligger jag här i sängen.

GODNATT:-)

                        byebye 

Av maddisliv - 31 mars 2011 07:00

Hejhej snart ska jag gå och göra frukost. Sen ska jag klä på mig och borsta tänderna och göra lite saker. Och sist men inte mist gå till skolan. Idag ska vi ha dans:-) Sen ska vi på ug:-) Byebye

Av maddisliv - 30 mars 2011 21:45

Hejhej från och med nu ska jag skriva godnatt när jag går och lägger mig och godmorgon när jag vaknar:-) imorgon ska jag skriva lite om dagen hann inte idag. Byebye

Av maddisliv - 30 mars 2011 14:36

hejhej!!

nu kommer några bilder från agnäs!!

  

elden.

  

på väg upp för lyften!!

det blev inte så många kort men det vra lite svårt och ta kort.

vi var där hela dagen:-)

                                     byebye

Av maddisliv - 28 mars 2011 17:52

hejhej!!

http://video.se.msn.com/watch/video/har-far-mobbaren-igen-rejalt/ahrz18pm

                      byebye

Av maddisliv - 28 mars 2011 17:24

hejhej!!

idag på skolan så var vi med klassen på norrmejeriet!!

lite bilder

  

doms produkter!!

 

  

det här hade vi på oss!!:-)

    

det här fick vi före vi skulle gå tillbaka till skolan.

  

och det här!!

  

sen när vi kom tillbaka till skolan så gick vi och åt lunch sen gick vi ut och när vi kom in så hade vi engelska läxa sen nationela prov sen slutade vi.sen gick vi till juniorerna och när det var slut gick jag hem och satte mig vid datorn och sen gick jag och åt mat och nu sitter jag här vid datorn och pratar med en kompis:-)

                                        byebye



Av maddisliv - 27 mars 2011 22:26

I helgen har jag haft matcher. Vi hade röbäckscupen.Första matchen förlorade vi med 1-0 men vi spelade mot 98 så vi var ju ett år mindre än dom. Andra matchen förlorade vi med 5-2 tror jag. Och sista matchen vann vi med 4-1:-) helgen som kommer ska vi ha matcher igen. Då ska vi ha umeåcupen. Godnatt:-) byebye

Av maddisliv - 25 mars 2011 14:21

hejhej!!

nu har jag gjort en omröstning om jag har glömt något så skriv vad du tycker om att göra på sommaren!!

                                  byebye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards