maddisliv

Alla inlägg under november 2010

Av maddisliv - 27 november 2010 13:15

hejhej!!

itorsdags

var jag först på skolan sen gick jag hem och sen kom M hit och då åt vi mat sen spelade jag och min lillasyster innebandy!!sen gick jag till UG!!sen när jag kom hem så var det än från mammas jobb som kom och hämtade kläder!!sen såg vi på byggfällan och sen på lyxfällan!!sen gick vi och la oss!!

fredags

efter skolan gick jag hem och åt mellis sen gick jag till T och där var S också!!sen tittade vi lite på datorn och lite på TV-n!!sen gick vi till bussen för att det var dans!!när vi kom ner på stan såg vi att E var där och då stannade vi där och pratade med hon så vi kom lite försenat till dansen men det gjorde inget.vi fick lära oss slutet av uppvisningsdansen och det är jätte bra!!sen efter det gick jag och S på frasess!!sen skulle S fara till ö-vik.och jag fick åka buss sälv hem.när jag kom hem såg jag lite på TV och sen såg hela familjen på en film och åt chips och dip!!

  dip!!

chips!!

sen gick vi och la oss!!


idag!!

när jag vaknade åt jag frukost!!sen gick jag ut och hjälpte pappa med att skotta!!klockan 1 så var M bjuden på barnkalas så nu är hon på det och jag vet inte vad jag ska göra mer idag kanske se på TV och sen på kvällen ska familjen se på en film!!jag skriver kanske mer imorgon!!!

                                                  

byebye  

Av maddisliv - 24 november 2010 14:38

hejhej!!

imåndags

var vi först på skolan sen gick jag hem till L och jag fick äta mat!!maten var jätte god TACK FÖR MATEN!!!sen gick vi till kyrkan vi skulle fara och se på bio med juniorerna!!vi skulle se ´´dumma mig``jag och E delade på en dtor pocorn för vi älskar det!!!mmmmhh.sen åkte vi hem och jag såg på biggest loser sverige det var jätte kul!!sen gick jag och la mig!!

igår

när skolan var slut så gick jag hem för vi skulle åka ner på stan mamma jag och min lillasyster!!vi skulle köpa en present till Ms kompis men vi hittade inget så då gick vi på lindex och kollade och jag och M köpte det här!!

fint va!!

M köpte en till sak!!

jag och mamma köpte det här också!!

  det här är mammas hon tog genomsynligt!!

och det här är mina visst är dom fina!!sen for vi hem och då kom J!!

idag

först gick jag till skolan sen när klockan var 9 skulle alla på en musikal men jag kunde inte följa för jag skulle till tandläkaren  sen när jag hade varit där så for jag tillbaka till skolan och sen skulle vi gå och äta mat!!och blablabla....sen när skolan var slut så gick jag hem och nu sitter jag här men jag ska gå och äta mellis för klockan 4 ska jag på innebandyträning!!sen när jag kommer hem så är M här  sen vet jag inte vad jg ska göra!!

                                            beybey

Av maddisliv - 21 november 2010 17:38

hejhej!!

här kommer lite bilder från när jag var på kappAhl med min familj!!

vi skulle få ett plagg var av farmor här kommer dom!!

först prövade jag den här!!

  

sen den här!!

      

sen det här!!

jag velde och köpa den här för farmors pengar!!

  

fin va!??

tack för kläningen FARMOR!!

och den här fick jag av pappa!!

  

fast jag tog inte kofftan för den kliade!!

tack för kläningen PAPPA!!

det här tog M!!

  

fint va!!??

M hälsar också tack FARMOR!!

sen for jag på innebandyn!!

och nu ska jag till Ms simskola!

                                                  


beybey

Av maddisliv - 21 november 2010 00:32

hejhej!!

när dom kom så satt jag främför datorn och pratade med S!!sen skulle hon göra något så då gick jag ner till dom andra och dom sa att jag och M skulle gå upp och se på en film!!och då popade jag pocorn och tog fram ostbågar!!sen gick vi in på datorn och sjöng lite.sen gjorde jag korsord       .dom åt först ostbrika eller nåt sen tog dom fram godis,chips och ostbågar          .sen gick vi till doms barn och tittade på en film tills klockan var ungefär 12:00 och då blev M trött!!och då gick vi hem och sen for dom hem klockan ungefär 00:30!!och nu sitter jag här...jag är inte trött än jag får se vad jag hittar på kanske löser korsord eller nåt...

skriver mer imorgon jag ska på kapphAl!

                                           beybye

Av maddisliv - 20 november 2010 16:10

hejhej!!

i torsdags var jag ju oss några och som fyllde år och då sa jag ju att jag skulle ta bilder men jag glömde kameran  vi fick fika där och det var jätte gott.sen gick vi hem och la oss.

fredags

efter skolan for jag hem och då ringde S   till mig och frågade om jag ville följa hon på stan och sen äta och det ville jag.jag åt mellis och sen skjusade(vet ej hur det stavas)pappa mig till S och sen tog jag och S bussen ner till stan.där var hons mamma och sen gick vi på stan och jag skulle köpa en present till mamma.sen gick vi och åt på frasses.sen var det dans.det var jätte roligt på dansen.vi tränade på uppvisningsdansen fast det gjorde vi föra gången också men den är jätte bra!!sen tog vi bussen hem alla utom T och S.när jag kom hem så var ingen hemma för mamma skulle fara på en restaurang med en kompis och pappa skjusade dom!!sen när pappa och min lillasyster kom hem så fick jag hjälpa pappa med en sak.sen fick jag matteläxan och diskläxan.sen när mamma kom hem så fick hon sin present      .söt va??!!.sen såg hela familjen.sen gick vi och la oss klockan ungefär 00:00!!

idag

klockan ungefär 9:00 så veckte pappa mig för jag hade innebandymatch klockan 11:00 men vi skulle vara där en timme tidigare.vi förlorade med 4-0.sen gick vi hem.vi säljer pepparkakor för vårat innebandylag om det är nåns som vill köpa.när vi kom hem så lämnade vi alla saker och gick till bussen för vi åkte ner på stan och köpte en present till mamma för snart fyller hon år!!när vi kom hem så gick jag på toa och sen duchade jag och nu sitter jag här!!klockan ungefär 19:00-19:30 kommer våra grannar som bor bakom oss.jag skriver mer imorgon om det!!

                                                 byebye

Av maddisliv - 17 november 2010 17:57

hejhej!!

mandags

först var jag på skolan sen klockan typ...17:40 åkte jag och pappa och hämtade E och I för vi skulle på fortet och vi skulle tävla mot N,V,S och T och vi vann men ingen på det andra laget hade varit där någon gång men dom var endå jätte jätte ducktiga här kommer en bild!!

vårat lag kom högst upp och dom andra hete smash men dom var jätte ducktiga för att vara första gången!!sen efter det kom Es pappa och hämtade oss TACK FÖR SKJUSEN(vet ej hur det stavas)sen for jag hem och såg lite på tv!!sen gick jag och la mig.

tisdags

efter skolan gick jag och T först till hon sen när vi var hemma hos hon sa hon att hon hade glömt nycklarna och då fick vi gå tillbaka hela vägen sen efter det gick vi till hon och vi åt mellis och sen såg vi lite på datorn och sen åt jag mat hos hon TACK FÖR MATEN OCH MELLISEN!!sen efter maten gick vi hem till mig och såg en film sen när filmen var slut for hon hem och då satte jag framför tv och såg på äntligen hemma!sen gick jag och la mig.

idag

efter skolan kom pappa för vi hade utvecklingsamtal och det var inte kul men men iallafall sen efter det for vi hem och åt mellis och sen for jag till innebandyträningen.efter det gick jag hem och åt mat sen gick jag och satte mig här franför datorn och snart ska ducha för klockan 7 ska vi bort för det är en som

fyller år.jag berättar mer om det sen imorgon kanske och kanske komme några bilder också!

                                                  

         byebye

Av maddisliv - 14 november 2010 17:41

     

  det hära drack jag!!  

det här åt jag!!

mmmhh det var jätte gott!!

det var jätte kul och vara där tack för att jag fick följa med er!!

när jag skulle beställa något att äta sa jag först att jag ville ha en sanwhits (jag vet inte hur man stavar det)  och då ståg vi där och väntade på den men då kom den aldrig så jag frågade om den var klar men då trodde hon som var i kassan att det var en glass sanwhits   men jag menade ju en varm maka.men dom var slut  .så då tog jag en sån här i stället!!sen efter det så for jag till innebandyträningen!! sen for jag hem och åt mat sen åt jag efterrätt och nu sitter jag här mamma papppa och min lillasyster är på min lillasysters simträning.sen när dom kommer hem så ska vi se på ensam mamma söker!!imorgon ska jag på fortet det ska bli hur kul som hälst!!jag bloggar mer om det imorgon.jag har nog några bilder och lägga ut då.

                                                byebye

                       

Av maddisliv - 13 november 2010 12:09

  hejhej!!

HÄR KOMMER BILDER!!

jag kommer inte lägga in alla sju sorter!!men några!!

här är bullarna!!

                                                            


maränger!!

                 

nougatkaka!!

                 

nu ska jag inte lägga ut nått mer!!

vi ska baka chokladmuffins, drömmar bondkakor,havreformar och syltkakor!!

                                                  byebey

  

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards