maddisliv

Alla inlägg under april 2011

Av maddisliv - 28 april 2011 15:30

hejhej!!

idag är det ETT ÅR SEDAN min blogg blev till!!!

Det firar jag med mycket bilder!!!

                   

                  GATTIS BLOGGEN FRÅN MIG!!!!:-)

                                            byebye



Av maddisliv - 26 april 2011 19:56

hejhej!!

 

Före

 

Efter

Jag vet..jag passar inte i det :-)

Kommentera!!

                  byebye

Av maddisliv - 25 april 2011 00:45

hejhej!!

nu kommer lite bilder från mina presenter!!

Det längst upp fick jag av pappas lillebror och hans tjej!!

Det i mitten är från mormor och morfar och det längst nere låg i det!!

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!

jag blev jätte glad!!

jag fick en resväska också av mammas lillebror men jag vill inte gå ut i garaget nu!

kommer en bild imorgon!

Det fick jag av farmor och E för att det var påsk!

    Det fick jag av mormor och morfar föratt det var påsk!

  Det här var i

        

   Tack tack tack!!

                                         byebye




Av maddisliv - 24 april 2011 15:34

hejhej!!

        förräten gjorde jag!!:-)

   Varmräten gjorde pappa!!

  Tack för maten!!

                                         byebye

Av maddisliv - 24 april 2011 15:27

hejhej

nyss kommit hem ifrån farfar!!

vi var i hans gamla hus och hämtade tills hans nya hus!!

pappas bror och hans tjej hjälpte till tack för hjälpen!!!

jag lovar det ska komma bilder från mina presenter men inte nu för jag kom nyss hem och är trött!!

men det kommer bilder nu från mina presenter som jag fick för länge sedan som jag glömde och lägga in!!

    Tack jag tycker så mycket om dom!!

                                       byebye

Av maddisliv - 22 april 2011 17:15

hejhej!!

Nu sitter jag här uppe på mitt rum!!:)

Mormor, Morfar, Farmor, E, Mammas lillebror, Pappas lillebror och två till!!

Dom kom klockan tre:-)

Jag fick Presenter:-)

Kommer bilder sen!!!

                            byebye

Av maddisliv - 22 april 2011 13:13

hejhej!!

Kan inte ni kommentera lite mer det blir mycket roligare och blogga då:-)

                                byebye

Av maddisliv - 19 april 2011 19:39

hejhej!!

                          Visst var den fin?:-)

  TACK MORMOR OCH MORFAR:-)

      Det där fick vi på köpet visst var dom snäll!!:-)

  Nu ska jag ducha.

                                byebye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards