maddisliv

Alla inlägg under december 2010

Av maddisliv - 31 december 2010 13:00

hejhej!!

idag är det nyårsafton!!

när kommer mina älskade tremeningar och doms mamma och pappa!!

jag längtar!!

                                                 byebey

Av maddisliv - 30 december 2010 19:36

hejhej!!

igår fyllde L år våran granne!!!

här kommer en låt!!

hoppas att det gillas!!!

                                      beybey

Av maddisliv - 30 december 2010 13:00

hejhej!!

imorgon är det!!!  

                                           BEYBEY

Av maddisliv - 29 december 2010 13:00

hejhej!!

bara 2dagar kvar nu!!  

                                               BEYBEY

Av maddisliv - 28 december 2010 15:31

hejhej!!!

grattis på födelsedagen L!!!


hoppas du tycker om det!!

                                      beybey

Av maddisliv - 28 december 2010 13:00

hejhej!!

bara 3dagar kvar nu!!

                                      BYEBEY

Av maddisliv - 28 december 2010 00:51

hejhej!!

imorse när jag vaknade så åt jag frukost sen ringde S och frågade om jag kunde vara med hon och det kund jag sen for vi ner på stan och var där tills klockan halv två och då sat vi nån stans och spleade mitt nitendo ds xl och då kommer bussen och då springer vi till bussen och på bussen märcker man att man glömt pinnen(dums som man är)och då åkte vi ju hem men sen åkte vi tillbaka på stan och hämtade pinner för jag ville inte att den skulle vara borta typ tredje dagen efter man fick den!!sen när jag kom hem så var M ensam för mamma och pappa jobbade.sen när klockan var tre så ringde pappa och sa att han skulle vara hemma klockan 6 och att vi fick göra mat själv och då gjorde vi pannpizza.sen ringde pappa och sa att det skulle bli enu senare för det var en typ lastbil som hade gått sönder så han skulle laga.och när klockan var 10 så ringde jag och frågade och då sa han att han skulle bara göra några saker till.och sen kom mamma hem och sen efter en liten stund kom pappa hem.sen gick vi och la oss och nu kan jag inte somna och nu sitter jag här och klockan är 1:03.

imorgon ska jag och M yill farmor och E så jag skriver mer sen när jag kommer hem på torsdag om jag årkar!!

                                                 beybey

Av maddisliv - 28 december 2010 00:51

hejhej!!

imorse när jag vaknade så åt jag frukost sen ringde S och frågade om jag kunde vara med hon och det kund jag sen for vi ner på stan och var där tills klockan halv två och då sat vi nån stans och spleade mitt nitendo ds xl och då kommer bussen och då springer vi till bussen och på bussen märcker man att man glömt pinnen(dums som man är)och då åkte vi ju hem men sen åkte vi tillbaka på stan och hämtade pinner för jag ville inte att den skulle vara borta typ tredje dagen efter man fick den!!sen när jag kom hem så var M ensam för mamma och pappa jobbade.sen när klockan var tre så ringde pappa och sa att han skulle vara hemma klockan 6 och att vi fick göra mat själv och då gjorde vi pannpizza.sen ringde pappa och sa att det skulle bli enu senare för det var en typ lastbil som hade gått sönder så han skulle laga.och när klockan var 10 så ringde jag och frågade och då sa han att han skulle bara göra några saker till.och sen kom mamma hem och sen efter en liten stund kom pappa hem.sen gick vi och la oss och nu kan jag inte somna och nu sitter jag här och klockan är 1:03.

imorgon ska jag och M yill farmor och E så jag skriver mer sen när jag kommer hem på torsdag om jag årkar!!

                                                 beybey

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards