maddisliv

Alla inlägg under juli 2010

Av maddisliv - 4 juli 2010 20:23

hejhej!!

den här dagen var det jätte varmt!!

  jag och M!!   jag!!

jag och mamma!!

jag och pappa!!     

vi gick till ett kaffe!!

vi var hos farmor för att hon fyllde år då fick vi det här det var jätte gott jag tog två bittar!!

M fick en spesialare för att hon inte tycker om smörgostårta!!

och den här jag var så met så jag tog inte nån bitt bara jätte lite!!

här är farmor det hon håller i är våran present!!

dom här åt vi mat med!!

                                            byebye                 

Av maddisliv - 1 juli 2010 23:20

hejhej!!

jag har inte skrivit på jätte länge men nu i sommar kan jag inte skriva like mycket som på vintern.

välkommen hem till sverige familjen N!!!!!!!!!!!!!!

förlåt för att jag inte har het ut en låt till dig M men här  kommer den hör och njutt!!

http://www.youtube.com/watch?v=J55nUIg2JN4

hoppas di gilllar den!!

nu kommer lite bilder!!

här höll vi på att lägga ut bojen!!

nu är den i!!

vi såg en svan!!

jag !!

M!!

M!!

jag och M fiskade!!

                                         byebye                    

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards