maddisliv

Alla inlägg under juni 2010

Av maddisliv - 26 juni 2010 03:05

hejhej!!

nyss for dom hem dom fick vänta jätte länge på taxin nästan två timmar.det var jätte god mat. när vi vaknade åt vi frukost sen for vi till gammlia jag har ju lagt in bilder på det.vi kom dit klockan tolv sen väntade vi på en familj tills klockan blev halv tre då kom dom och då gick vi till hästen jag la ut en bild på hästen och vagnen.när vi hade åkt klart så for vi till dom och åt fika sen for vi hem och då sex kom dom igen och klockan halv åtta fick vi mat det var jätte gott.det blev grillat med många olika såser och nån potatis röra av nått slag..och sen tog vi fram lite godis och sånt sen åt vi efter rätten det blev jordgubbar med glass mmh.sen när klockan var tolv gick jag och satt mig framför datorn och pratade med en kompis på msn.sen när klockan var ett skulle hon gå och lägga sig.då gick jag och hoppade studsmatta och lite sånt.dom ringde taxin klockan ett tror jag men den kom inte för en typ kvart i tre.jag är inte ett dugg trött.nu måste jag gå och lägga mig.jag glömde säga glad midsommar!!!!!!

                                      byebye

Av maddisliv - 25 juni 2010 18:49

hejhej!!

här kommer bilder från gammlia.

här håller dom på att he upp midsommar stången!!

nu är den uppe!!

får!!  

häst!!

grisar!!

jag och M tog en paus med en glass!!

här är en gammal piano!!

  båt!!   båt!!   båt!!   båt!!

båt!!

  säl!!

en sån man fångade säl med för i tiden!!

  så här låg man för i tiden i en båt!!

en till!!

här åkte jag den var ganska galen i början när den drog i väg!!

     

nån marsin av nått slag!!

                          

skriver mer imorgon om va som ha hänt!!

                                       byebye                             

Av maddisliv - 23 juni 2010 16:37

hejhej!!

sen när vi for hem frågade S om jag ville gå in på 4h gården.jag sa att det gick bra men att vi inte kunde vara där så länge.

här kommer lite bilder från 4h gården.

två kaniner!!

det fanns två grisar det här är den ena!!

det här är den andra!!

en kanin som är trött!!

en till kanin!!den var jätte snabb!!

och den sista var jätte stor!!

hönsen var svår och knäppa kort på!!

en ko som ligger och slappar!!

en till ko!!

ett får!!

det var jätte mycket får!!


jag kanse skriver mer ikväll jag får se om jag har tid.

                                  byebye                                

Av maddisliv - 22 juni 2010 21:48

hejhej!!

idag ringde S och frågade om jag ville följa hon på stan och det ville jag sen frågade E om hon kunde följa med och det kunde hon.här kommer lite bilder.

här var vi på väg till stan!

vi åt pizza på stan sen for vi hem till E!

här håller vi på att åka hem till hon!

sen gick vi till en brygga och jag doppade mig dom andra doppade fötterna.det var ganska kallt.

                                        byebye

Av maddisliv - 20 juni 2010 13:25

hejhej!!

här kommer bilder från badet i sundsvall det heter himlabadet.

  

här är jag och M under vattnet!!

 Det var en läskig det gick bara rakt ner!!

  

den här ganska rolig men den gick inte så snabbt!!

den var inte rolig för att lite längre upp var det så smalt så man fastnade nästan!

  

M ska stå på händer under vattnet!!

kolla bubblan bakom oss!!hihi

                                     byebye

Av maddisliv - 20 juni 2010 12:58

hejhej!!

här kommer lite bilder

 

här sittter vi i bilden på väg till bodagorg!!

   

här är vi inne i ett rum och gör en uppgift!!

här är vi på en resturang!!

här står vi på ett jätte högt berg!!wooww

efter det gick vi till en lekpark bänkarna var jätte stora M kunde inte komma upp själv!!

 sen gick vi hem och backade och sen såg vi på avatar klart.när den var klar så gick vi och sov.

                                   byebye

Av maddisliv - 19 juni 2010 10:08

hejhej!!

nyss ätit frukost det var jätte gott.igår när vi var frame så var dom och väntade på oss.vi for hem och spelade lite spel på tvn.när vi hade spelat klart såg vi på en film(avatar)den var jätte bra men vi han inte se klart den för den var i mer än 2 timmar.klockan 11 gick vi och la oss.vi ska se klart den idag.och snart ska vi fara. vi ska fråga om man får ta med sig kameran in.då ska jag lägga in några bilder.

                                    byebye

Av maddisliv - 18 juni 2010 16:57

hejhej!!

sitter med M i bussen på väg till sundsvall.imorse när jag vaknade så ringde jag till S för mamma sa att hon hade ringt.när hon svarade så frågade hon om hon och I kunde komma och vara med mig idag.men jag sa att dwt inte gick idag för att jag skulle fara till sundsvall.när jag hade ätit upp frukosten så for vi till H&M för att jag hade fått några byxor av A och dom var för småa och då åkte vi och byte det.jag köpte också en koffta.sen for vi hem och jag hoppade in i ducshen och sen när jag var klar hoppade M in i ducshen.jag gick upp och klädde på mig.jag gick in på datorn lite sen packade jag när jag var klar med det  hade M ducshat klart.sen när jag var klar med packningen gick jag in på mammas och pappas dator och spelade skip-bo.sen när jag hade spelat klart var maten klar.vi åt hamburgare.sen åkte vi till bussstationen.och nu sitter vi här.jag kommer att skriva imorgon på kvällen för på dan imorgon ska jag och M följa med pappas lillebror och hans tjej på bodaborg.det ska bli kul jag tror att jag ska ta några bilder.

                                            byebye



Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards