maddisliv

Alla inlägg under januari 2012

Av maddisliv - 30 januari 2012 17:11

hej

Jag känner mig bättre nu:) Jag har varit i skolan idag men jag ska inte på 6-7an för jag ska vila mig istället. Har nyss vaknat. Var jätte trött så kl 3 gick jag och la mig sen när min lillasyster och pappa kom hem så väckte min lillasyster mig när hon kom upp för jag är ganska lätt väckt tror jag haha. Elr jag vet inte men jag hörde iallafall henne. Och nu ska vi snart äta mat. Det var två som inte var i skolan idag för dom var sjuk :( Krya på er!! Hoppas ni kommer imorgon. En av dom pratar jag med på skype just nu:)

 Bye

Av maddisliv - 29 januari 2012 12:43

hej

Ifredags skulle vi ju sova e en församlingsgård med kykan :) Jag var redan förskyld men jag skulle försöka vara där och om det inte gick skulle pappa komma och hämta mig. Först for vi till församlingdgården och kollade lite sen gick vi till en kinaresturang, great eastern. Det var jätte gott :) Sen gick vi till en affär och köpte lite godis och dricka. Sen gick vi på Fortet :) Mitt lag kom sist:( Men det vra ändå roligt och vara där :) Sen gick vi tillbaka till församlingsgården och hede upp madrasenrna och allt sånt. Då fick våran fröken migrän och spydde. Sen när klockan blev ungefär 12 så kändes det som om jag hade feber. Så då for jag hem:( Ville verkligen vara kvar men det blev så att jag for hem. Sen nästa dag så pratade jag med E och då sa hon att I nyss hade farit hem för att hon mådde dåligt:( Och nu är jag förskyld låg i sängen hela dagen igår. Sovde låg med dator och såg en film. Idag fyller en kompis och hennes mamma år! GRATTIS !! mamma kommer över med en present. Kram

Bye

Av maddisliv - 25 januari 2012 15:30

hej

nu vet jag att det var jätte länge sedan men jag har inte orkat och inte haft tid. Den här veckan, på måndag fick vi sluta klockan ungefär halv två. men vi skulle igentligen vara kvar mer än en timme:) sen på tisdag slutade vi efter lunch. men idag har vi haft en vanlig dag. och imorgon ska vi bada med klassen och ha lektioner. och på fredag är vi lediga hela dagen:) Nice vecka ! nu ska jag göra klart läxan och träna lite på glosorna.

Av maddisliv - 11 januari 2012 20:16

såg New Year's Eve :) Med två kompisar ! :) Just nu ligger jag i sängen och ser på TV... bye

Av maddisliv - 8 januari 2012 14:15

fick en Iphone 4 i julklapp :D

Är jätte nöjd !

Tack mormor och morfar :) Kommer kanske bild sen.

Av maddisliv - 8 januari 2012 14:01

imorse när klockan var ungefär 11 så var det min lillasysters kompis som var och knackade och ingen i huset var ju typ vacken, först knacnade hon tre gången sen ringde hon på klockan och sen knacakde hon två gånger sen ringde hon på klockan igen ! Och då gick mamma ner och sa att vi sov och då gick hon hem. Sen somnade jag om. Och då när klockan var halv ett ringde hon på min lillasysters mobil tre gånger och väckte mig igen ! Och sen kom hon hit igen, knackade och plingade och då märkte jag att ingen var hemma så då fick jag gå och öppna och säga att hon var hos en annan kompis. Så nu är jag ganska trött !

                                      Bye

Av maddisliv - 3 januari 2012 20:02

Hejhej

har varit på stan med en kompis idag :) Sen for vi hem till mig och satt lite med datorn sen åt vi mat. Sen packade jag lite för att jag skulle ju hit. Sen gick hon hem med mig fast jag gick till en annan kompis. Och nu är jag här.

                                      Byebye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards