maddisliv

Alla inlägg under juli 2011

Av maddisliv - 31 juli 2011 15:57

Hejhej körde nyss efter en traktor den kanske körde 10 så det gick sakta:-(! Det kanske till och med gick saktare! Snart framme byebye

Av maddisliv - 31 juli 2011 15:12

Hejhej nyss spöregnade det så vi kunde inte se vägen! Hehe ! Jaja hejdå igen! Byebye

Av maddisliv - 31 juli 2011 14:45

Hejhej!! Jag vet att det var länge sedan men jag har inte haft tid:( Jag har varit i stugan hela veckan:) I tisdag kom en kompis och hennes mamma och pappa och vi bjöd på mat! Sen på fredag kom en annan kompis:-) Vi rodde ut till båten och var där:) Vi badade och då skulle vi hoppa från båten men det var sjögräs eller vad det nu heter! Men vi höll i oss i båtens räcke och då gick skruvarna sönder så då flög vi ner i havet! Det var as läskigt! Hehe! Förlåt! Men jag tror att det gick bra! Hoppas det! Men iallafall vi simmade in mot land och medans fastnade vi i det fara sjö gräset! Det var jätte äckligt! Så vi ville inte fara tillbaka och vi hade rott med lilla båten så den var kvar där ute med den stora båten! På vi fick ro ut med gummibåten tur att min kompis var duktig och ro med en gummibåten! Hennes familj sov över:-) Sen behövde dom fara till deras husvagn! Sen kom kompisen som var här i tisdags:-) Och hennes mamma och pappa! För min mamma och pappa och hennes mamma och pappa var bjuden på 40års fest! Då var vi hos farmor och fick mat! Tack!! Sen efterrätt! Mmh! Sen for vi till stugan och badade! Och sen gjorde vi lite mer! Idag har jag mest varit hos kaninen för jag vill vara med den så mycket så möjligt för det var sista gången jag såg den:( :( Men nu är vi på väg till norrfällsviken och ska sova i en stuga! För vi och min kompis familj ska till skarasommarland:) Vi ska sova där för att min kompis har en husvagn där så blir första stoppet. Nu är vi i övik! jag vill bara säga hoppas ni inte glömmer min blogg! Jag kommer inte att blogga så jätte mycket! Nu bloggade jag från mobilen! Byebye

Av maddisliv - 27 juli 2011 01:00

Hejhej försöker lära mig ro! Rodde till farmor från stugan idag ikväll! Idag har en kompis och hennes föräldrar varit här:) Då fick dom se våran kanin:) Men nu ska jag försöka sova!GodnattByebye

Av maddisliv - 22 juli 2011 14:51

Hejhej imorse så bar det av till marknaden för farmor och E skulle sälja lotter i en timme! Sen efter det så gick vi lite på marknaden och där fick min lillasyster en tröja av farmor! Hon hälsar tack!!! Och jag fick godis och jag hälsar också tack!!! Sen hämtade vi ut farmors glasögon och sen gick vi och åkte karuseller:-) Jag och min lillasyster åkte en sen gick vi och handlade och sen gjorde vi lite mer när vi kom hem så åt vi mat för vi hade köpt pizza där:-) Sen nu ligger jag i sängen och skriver ett inlägg från mobilen! + att jag har namnsdag idag:-)!! Byebye

Av maddisliv - 18 juli 2011 21:17

HejhejIdag har jag och mamma varit på.... vad heter det? Jag vet inte men iallafall! Det är några som sminkar en också sen får man ta kort och köpa dom!:-) Det var jätte roligt:-)!! Sen skjutsade mormor morfar och mammas lillebror mig och min lillasyster till farmor och E! Och när vi mötes så sa vi hejdå till mormor morfar och mammas lillebror och efter det for vi till doms kompisar och sen for vi hem till farmor och E! Och nu är jag och min lillasyster här! Det kommer bilder därifrån sminkningen och korten. Eller det är ingenting ifrån när dom sminkade mig men efter det när man fick gå in i ett rum och ta kort! Också sen kommer det ifrån när vi var hos farmor och E! Imorgon ska vi fara och låna en kanin:-) Också ska vi ha den den hära och nästa vecka:-) Det ska bli jätte roligt! Nu bloggar jag ifrån mobilen! Ps: till pappa! L har ordnat med internet på mobilen nu:-) Han ringde och frågade telia men det vi var bara inte uppkopplade men hon såg att vi hade betalat så hon kopplade upp mig:-) Bra va?:-) Tack L! Nu ska vi fika! Byebye

Av maddisliv - 17 juli 2011 20:43

hejhej!!

                                                             

Också var vi på lyckseledjurpark!!

                                                                                                 


 
 
 
 
 
 
 
 
  Det var jätte roligt dan efter det alltså idag for vi på ansia och badade sen for vi och åt mat sen for vi hem!!!

                                              byebye

Av maddisliv - 13 juli 2011 15:47

Hejhej!!

Imorse när jag vaknade så var mormor och morfar ute och gick och sprang! Men min lillasyster var hemma. Så då gjorde jag frukost! Sen när dom kom hem så satte jag mig vid datorn. Sen gick jag morfar och min lillasyster ut och körde fyrhjuling och spelade lite fotboll! Sen skjutsade morfar mig mormor och min lillasyster till vika! Det var ganska kallt men det var ändå jätte roligt:) Sen gick vi hem och på vägen hem gick vi in på en affär jag och mikaela köpte en dricka var och en liten godispåse var! Mormor köpte också en godispåse! Också köpte vi mums mums!!Mmmh!!! Sen fortsatte vi hem och nu har jag sutit vid datorn till vi kom hem! Mormor och min lillasyster är på skolan och ska lämna tillbaka några grejer som vi lånat! Nu kanske jag ska se på TV eller vara på datorn och se typ fångad.

                                            byebye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards