maddisliv

Alla inlägg under juni 2011

Av maddisliv - 30 juni 2011 12:23

hejhej!!

Igår var jag på Umeagun med en kompis!:)

Mamma väckte mig halv elva och frågade om jag ville följa med en kompis på Umelagun och det ville jag!:) Självklart!

Det var jätte roligt Tack för att jag fick följa:)!!

Ska kolla om jag har någon bild eller film!


Det var den ändå som jag kunde he ut!

Sen efter det for vi hem och min lillasyster kom hem och när pappa kom hem så for vi till stugan för vi skulle tvätta båten och he ner bojen:)

Vi fick äta hosd farmor det blev tacos:) mmh det var jätte gott! Tack farmor!!

Då var den nere men nu är det bara båten kvar men klockan hade blivit så mycket så vi ska he ner den på lördag:)

Pappas lillebror hade het ner ett träd men sen när det var nere såg han att det var ett fågelbo med fågelbarn så han knöt fast trädet i ett annat trän:)

        Det var fyra fågelbarn:)

 
   Sen for vi till farmor och fick fika sen åkte vi hem när vi kom hem så såg jag på ett program och sen åt vi glass och jordgubbar sen gick vi och la oss!

   idag väckte min lillasyster mig typ kvart i tio sen gick jag upp och gjorde frukost

   sen nu sitter jag här ska gå till en kompis nu för om en syund ska vi på stan och

   sen ska vi på bio:)

                                           byebye 

  



Av maddisliv - 28 juni 2011 00:15

hejhej!!

Igår var ju några kompisar till oss här! Innan dom kom så lekte jag med min granne som är 2år:) Sen när dom kom var nästan maten klar så vi hoppade studsmatta! Sen åt vi mat sen gick vi ut och hoppade igen sen gick vi in och satte oss framför datorn och spelade spel sen var det efterrätt:) Sen gick vi ut en stnd och sen spelade vi Wii. Sen skulle E till sin pappa men dom andra stannade kvar för att sova över:) Pappan och M sov i tält och mamman inne hos oss:)

 Ungefär 1 på natten så hände det en läskig sak!! Jag hörde att det var någon som gick ur tälten och sen gick jag till fönstret och kollade och då såg jag att doms bil körde iväg. Och det var 1 på natten så det var konstigt! Sen efter en stund så gick jag en till gång och kollade och bilen hade inte kommit tillbaka! Och jag hörde inte att det var någon som gick in i tälten igen! Så jag gick till mamma och frågade om det hade hänt något med dom och då gick vi och kollade och den stog på vägen? Konstigt tänkte vi?!! Sen kom jag på varför:)! För att pappa skulle kunna köra ut bilen på morgonen för doms bil stog framför våran garagsport! HAHA!

Men det var läskigt iallafall!

Sen när jag vaknade skule dom fara och jag vaknade ungefär halv elva! Sen gjorde jag mig iordning för att fara och köpa en present till min lillasyster en lite försenad present! Hon fick följa med själv och säga vilken färg och så! Hon skulle få ett kamerafodral. Men när vi kom dit så hade jag förlite pengar med mig:( Så vi for hem igen och väntade tills pappa kom hem för då skulle han följa oss för jag orkade inte fara dit tillbaka dit och tillbaka! Så när pappa kom for vi till coop och köpte det sen for jag och min lillasyster hem och pappa for på en annan affär min lillasyster for till en kompis och skulle hämta henne! Då sa jag kom hem direkt då!! När jag kom hem så såg jag på en liten film sen kom pappa hem och gjorde mat men min lillasyster hade inte kommit hem än!! Och det hade typ gått en timme nästan!! Så pappa fick försöka ringa men ingen svarade och då ringde han till hennes mamma och se om hon skulle vara där men det var hon inte! Så pappa for dit och letade och hittade hon i en lekpark med hennes kompis!Sen kom hon hem och åt mat sen ringde min kompis och frågade om jag kunde vara med henne och det kunde jag:) Vi hoppade mest studsmatta och såg lite på datorn på ett program! hon skulle hem halv nio. Jag följde henne en bit. Sen gick jag och satte mig framför datorn och sen gick jag och gjorde mig iordning för att sova men jag kan inte sova så jag ligger med datorn:)

+ jag och min lillasyster har redan börjat packa lite inför lägret:)

JAJA ska försöka sova nu!

                                              byebye

Av maddisliv - 26 juni 2011 15:11

hejhej!!

Min kompis mamma fyller år idag GRATTIS!!

Här kommer en låt!!

                                Grattis!!!!!

                                                  
      byebye


Av maddisliv - 26 juni 2011 01:30

Hejhej!!Klockan 11 ungefär for våra gäster hem. Sen hoppade jag och min lillasyster studsmatta:-) Sen gick vi in och då låg jag med mobilen lite och sen gjorde jag mig iordning för att sova. Jag har varit inne på mobilen men jag kan inte sova=( Vad ska jag göra? Jaja måste försöka sova nu! Godnatt! Byebye

Av maddisliv - 25 juni 2011 18:53

hejhej!!

Det spöregnar kolla!!


Kan det inte sluta för vi har främmande och vi vill vara ute men nu kollar vi på en film.

                                       Byebye

Av maddisliv - 25 juni 2011 00:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av maddisliv - 24 juni 2011 17:51

hejhej!!

Gud vad roligt pappa tryckte nyss på knappen till bokning av en resa!

Vi ska fara på höstlovet till kanarieörna:) Nu det bestämt och bokat! Längrat så mycket nu!!!!! Jag pappa och min lillasyster ska fara!:) Mamma tycker inte om att flyga:(

                                         byebye

Av maddisliv - 24 juni 2011 13:45

hejhej!!

Glad Midsommar Allihop:)

Vi tänkte fara till Gammlia och kolla där på Midsommar firandet men det blev för dåligt väder:( Men imorgon kommer det några hit och ska fira Midsommar med oss=)


Nu ska jag berätta om vad jag gjorde igår:)

En kompis ringde och väkte mig klockan typ 10 för jag skulle vara med henne:) Hon var med en annan kompis också:) Jag sa att jag skulle komma dit när jag var klar=) När jag kom dit s fick jag kolla på en film dom hade gjort:) Den var jätte bra:) Sen gick vi ut och knäppte kort:) Sen gick vi in och gjorde en header:) Sen skulle sandro hem:( Vi fortsatte men när hennes pappa kom hem for vi och köpte syssor (STAVNING?) Sen for vi hem och då fick vi fika:) TACK!! Sen när klocan blev ungefär halv fyra for jag hem för mikkan skulle komma hem! Sen när hon kom hem satte vi oss framför TV och när pappa kom hem ungefär halv sju hade han varit och handlat så jag hjälpte och packa upp sen gjorde vi mat och efter det så gick jag upp framför datorn! Och sen såg hela familjen på film och åt popcorn:) Sen gick vi och la oss. Idag vaknade jag kvart i 12 och då gick jag upp och gjorde frukost och sen gick jag till TV och tittade på en film medans jag åt frukost sen gick jag upp och borstade tänderna och nu sitter jag här!

                                            byebye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards