maddisliv

Alla inlägg under september 2010

Av maddisliv - 23 september 2010 15:30

hejhej!!

här kommer lite bilder från tisdagen!!


en rymd sten!!

Jag höll i rymd stenen!!

bilder från igår!!

       

bakom farfars hus finns en lekpark!!!

                                     byebye!!

              

Av maddisliv - 19 september 2010 20:25

  hejhej!!

bilder från torsdag när vi var borta med klassen!!

  kor!!  

får!!

  

bin!!

en ko som man kunde pröva och mjölka med!!

jag prövade men det var jätte svårt!!

  fågel!!   fågel!!   fågel!!   fågel!!   fåglar!!   fågel!!   fåglar!!   fågel!!   fågel!!   uggla!!!

fågel!!

  klipper ett får!!   fåret är klippt!!

får hund!!


bilder från i lördags!!

 jag var på Es kalas!!

det här fick hon!!

fikat var jätte gott!!

TACK FÖR ATT JAG BLEV BJUDEN!!!

idag var jag i stugan med farmor,E,mormor,morfar och mammas farfar P!!

först åkte vi runt och tittade på massa olika saker sen for vi och åt och sen efter det åkte vi till våran stuga och åt efterrätt.sen for vi till Ms simskola och sen till vallokalen sen hem och ser på ensam mamma söker!!

jag har haft en jätte rolig dag!!

                                        byebye

     

Av maddisliv - 11 september 2010 15:44

hejhej!!

nu kommer lite bilder!!

     

jag fick en korv den var jätte god.tack

vi var uppe på ett berg!!

ett dött höns!!

       

här inne bor hönsen!!

här är hönsen!!

dom var jätte fina!!

 vi stannar tills imorgon.

                                          byebye!!     

Av maddisliv - 8 september 2010 16:35

hejhej!!

här kommer lite bilder från läxhjälpen.

här är jag!!

papper och skriva på!!

1!!

2!!

3!!

4!!

5!!

6!!

7!!

   

8!!

9!!

10!!                

sen for jag hem och såg på en film med E!!

jag kom hem klockan 3!!

                                      byebye!!

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards