maddisliv

Alla inlägg under oktober 2011

Av maddisliv - 29 oktober 2011 17:21

Nu sitter maddi på planet! Jag önskar hanne en jätte bra resa!:) // tovizz

Av maddisliv - 29 oktober 2011 11:34

Hejhej!! Nu är min gamla barnvakt här=) Och hennes kille!=) Klokan 2 idag far vi! Mammas lillebror ska skjutsa oss till flyget=) Klockan 4 går flyget! Som ni kanske vet så ska( www.tovizz.bloggplatsen.se ) vara gästbloggare=) Det blir nog jätte bra! Jag kanske kan blogga lite ifrån mobilen också om vad jag ska göra! Jag ska blogga precis innan vi går på planet om jag hinner! Och när vi är framme=) Byebye

Av maddisliv - 29 oktober 2011 11:00

hejhej!!

Nu längtar jag jätte mycket!!Bara några timmar kvar nu! Nu är min gamla barnvakt här :) :) :) :) :) Hon äter frukost här med sin kille:)

Jag har längtat efter henne jätte mycket för nu bor hon ju i stockholm!

                                                 byebye



Av maddisliv - 28 oktober 2011 12:00

hejhej!!

Imorgon händer det!! Vi ska till kanarieörna!

                                      byebye

Av maddisliv - 28 oktober 2011 09:12

hejhej!!

Nu har vi rast! Våran lektion börjar halv tio vi har svenska! Vi ska läsa en bok

Efter skolan ska jag på godishuset med en kompis!

                           byebye

Av maddisliv - 27 oktober 2011 21:17

hejhej!!

       

Tandkräm och tandborste!

 

Läppbalsam så att man inte bräner sig!

 

Solkräm som man her i ansiktet!

 

Sån man ska he på efter solen om man har bränt sig tror jag det var!

 

Till kropen!

Imorgon packar jag det alra siata!

                           byebye

Av maddisliv - 27 oktober 2011 21:14

hejhej!!

         

Yes! Visst är den fin!?! :)

Det är den jag bloggar ifrån nu!

                                                  byebye

Av maddisliv - 27 oktober 2011 18:20

Hej alla, jag är gästbloggare här (i typ ett inlägg) på www.maddisliv.bloggplatsen.se.

Jag ska NÄMLIGEN gästblogga här när maddis är i kanarieöarna :)

Jag gillar att:


Sitta med datorn.

Spela sims.

Göra film.

Vara med kompisar.

MM.


JAg gillar inte!:


Småkryp.

Irriterande saker.

Bad hair days.

MM.


SES PÅ LÖRDAG!

 


 






Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards