maddisliv

Alla inlägg under augusti 2011

Av maddisliv - 27 augusti 2011 15:16

hejhej!!

    Klar sminkad för kalas!

    Mascara

    eyeliner

    ögonskugga

    Ser ut så här och en gråkofta!

                                              byebye

Av maddisliv - 27 augusti 2011 15:14

hejhej!!

    Mamma och pappa ville ha det igen så jsag gjorde det på tosdag!

  Jag hade inte passionsfrukt för det hade vi inte!

                                                  
       byebye

Av maddisliv - 26 augusti 2011 17:47

hejhej!!

        Det var bilderna jag tog på The Studio:) Det var jätte roligt!

  Asså jag tog ju typ 50 bilder men jag valde ut dom hära!

  Skulle vela fara dit igen!!!!!!!!!!!

Kommentera gjärna!:)

                                                  
    byebye

Av maddisliv - 25 augusti 2011 16:51

hejhej!!

Ljusthår!

Brunthår!

Skillnad?!?!

Kommentera gärna:)!! Passar det?!! Jag tycker att det är lite ovanligt!

Tack till min Snälla kompis som gjorde det www.tovizz.bloggplatsen.se!! Gå in och kolla!

byebye

Av maddisliv - 23 augusti 2011 16:35

hejhej!!

    Innerhåller:Nektarin, småmoröter, bananer, körsbär, passionsfrukt, äpple och småtomater! Mmmhh!

                                           byebye

Av maddisliv - 23 augusti 2011 16:14

hejhej!!

            Sol och solnergångar!!!

  Det är fint!

    Jag om min lillasyster sov i båten!

               Farmors hund:)

                    Fåglar!

    Grillade nere vid havet i våran stuga!:) Mysigt!

        I stockholm.......

  Minne från det som hände i Norge eller vad man nu säger!

    Höga kusten bron tror jag den heter den hära ganska långa bron!

     Jag håller i solen!

                                                  
byebye

Av maddisliv - 23 augusti 2011 16:10

hejhej!!

             (: Det var jätte roligt:)

  Ledsen att vi inte tog så många kort men vi hann typ inte:)

 
 
  Vi filmade bara dom!


  PS jag skulle vela fara ditt igen!!!!!!!!:)

                                                 byebye

Av maddisliv - 22 augusti 2011 18:09

hejhej!!

                Hotell Star!

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards