maddisliv

Alla inlägg under maj 2010

Av maddisliv - 30 maj 2010 20:07

hejhej!!

idag är det ju dags att ta bort omröstningen det är sju som har svarat och det blev mest på JA.imorgon skriver jag en ny omröstning fast mycket bättre.det ska handla om sommaren.bra va.kul att ni tycker om att hoppa studsmatta för det gör jag med.jag har en studsmatta.det är jätte kul.men inte nu när jag är sjuk för då kan jag ju inte hoppa studsmatta  .imorgon kanse inte jag kommer på skolan för jag har varit sjuk idag igen  jag hoppas att jag kan komma på skolan imorgon.det tycker inte jag om för att det är jobbigt och bara ligga men det är jobbigt och stå också.så jag vet inte vad jag ska göra.idag är det ju morsdag och då var vi bjudna på mat hos farmor och E.men jag och mamma stanade hemma för att jag  var sjuk  dom fick mina presenter av mig som pappa gjärde dom.L skulle vara där men han mådde inge bra.jag tror att mormor och morfar tog till dig.KKRRYYAA PPÅÅ DDIIGG!!!!hoppas ni alla tyckte om mina presenter.snart kommer pappa och lillasyster hem från Ms simskola.pappa sa att dom skulle komma hem klockan halv nio.för min lillasysters simskola slutar åtta.dom kommer om ungefär tre minuter.jag ska fråga mamma om vi kan ta melonen hon köpte innan hon for hem till mig för att jag var ensam hemma.pappa och M hade farit till farmor och E.jag hade varit ensam ungefär två timmar men det gjorde inget gör att jag tittade på tv.sen när mamma kom hem så åt vi pankaka det var gott.sen efter maten såg jag lite på tv och mamma sat lite vid datorn.sen kom mamma ner och frågade om jag ville ha glass och det ville jag det var gott.sen gick mamma upp vid datorn en liten stund till.och nu är jag här vid datorn och mamma pratar men morfar tror jag.och nu kommer pappa och M hem snart. 

                                                  

      godnatt eller som jag skulle ha sagt byebye

Av maddisliv - 30 maj 2010 13:20

hejhej!!

här kommer en låt från MIG.

  http://www.youtube.com/watch?v=SlBHP7-xVLE

HOPPAS DU TYCKER OM DEN.

det var svårt och hitta en till dig men nu blev det den här.

                                             BYEBYE

Av maddisliv - 30 maj 2010 13:02

hejhej!!

här ska du få en liten låt av MIG.

http://www.youtube.com/watch?v=8P1uQQn49mE

HOPPAS ATT DU TYCKER OM DEN!!!!

                                                  
     BYEBYE

Av maddisliv - 29 maj 2010 14:10

hejhej!!

idag är jag sjuk igen  jag tycker inte om att vara sjuk!!jag skulle följa E på stan idag men nu gick ju inte det  idag har jag bara ätit en is glass och drukigt två glass. och nu ligger jag här och jag svätas jätte mycket.jag skriver mer ikväll.

                                            byebye


Av maddisliv - 28 maj 2010 15:20

hejhej!!

grattis M på din födelsedag.här kommer en grattis låt från mig.

 http://www.youtube.com/watch?v=2KFf0Sl4RwI

hoppas du tycker om den.

      

                                       byebye


                             GGRRAATTTTIISS

                                  FRÅN

                                 MIG!!

Av maddisliv - 28 maj 2010 14:46

hejhej!!

det var jätte kul på skolan idag..för att det skändes som om det var jätte längesen jag var där men det var det ju inte.jag var ju där på Onsdag.på provet idag så  tror jag att jag fick ganska bra men jag vet inte än.efter skolan så gick vi och hörde var E sa till oss det var jätte bra.sen efter det så for jag hem gjorde en grej som M ville att jag skulle göra till hon.men jag är inte klar än.sen efter jag har skrivit klart ska jag försöka göra läxan.sen ska jag gå och göra det M ville att jag skulle göra.jag är jätte hungrig så jag måste försöka äta något annars får jag väl bara ta en mandarin.J kommer till oss kvart i fem tror jag att det var.på skolan träffade jag P hon jobbade på dagiset den här veckan.J har nu fått jobbet och ska bo i stockholm över sommaren eller längre  det är inte bra tycker jag!!!! P ska också bort men jag vet inte var hon sa det men jag kom inte ihåg vad det hete  våran andra barnvakt har flyttat till stockholm  om du också flyttar till stockholm, visst låvar du att du kommer och hälsar på då för det skulle jag vela jäte mycket   om du flyttar, visst får vi låna din mamma då.måste göra läxan nu  det är inte kul men man måste gör det.

                                                  
    byebye

Av maddisliv - 27 maj 2010 18:37

hejhej!!

idag kunde jag ju inte gå på dansen.

gick det bra och göra dansen??

jag ville vara med er men nu gick ju inte det!!

E tyckte du om att se på eller var du med och dansade??

jag och mamma och min lillasyster skulle fara på stan men nu gick inte det!!

vi skulle på rix f m!!

jag ville så gärna gå på det!!

idag kunde ju inte J komma för att jag var sjuk!!  

varför skulle jag vara sjuk just idag!!

hoppas jag kommer på skolan imorgon!!

det vill jag verkligen!!

det var inte roligt hemma idag!!

hoppas du tyckte om happy birthday  låten mormor!!

vi ses på söndag mormor, morfar,farmor E,M och L hoppas jag inte har glömt nån nu!!

                                                byebye


Av maddisliv - 27 maj 2010 14:00

hejhej!!

grattis mormor på din födelsedag idag.här kommer en lite låt till dig!!

 http://www.youtube.com/watch?v=m44z-223UYE

                                byebye


                     GGRRAATTTTIISS

   

                       FRÅN


                        MIG

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards