maddisliv

Alla inlägg under maj 2011

Av maddisliv - 29 maj 2011 23:00

Hejhej i fredags fyllde mormor år!! GRATTIS SÅ JÄTTE MYCKET FRÅN MIG!! Igår fyllde min lillasyster år!! GRATTIS SÅ JÄTTE MYCKET FRÅN MIG!! Och idag var det ju morsdag!! GRATTIS!! Imorgon fyller morfar år!! GRATTIS SÅ MYCKET FRÅN MIG!! Och på onsdag fyller mammas lillebror år!! GRATTIS SÅ JÄTTE MYCKET FRÅN MIG!! Jag lovar det kommer paket!! Vi har varit på ulvön i helgen:-) En överraskning för morfar!:-) Det kommer jätte mycket bilder sen och kanske film. Vi gick upp på ett stort berg med jätte många trappor det var lite jobbigt!! Men det var jätte bra utsikt!! I fredags var jag med en kompis och jag fick arabisk mat!! Det var jätte gott!! Kommer bilder sedan!! Jag tror att jag glömde min hjälm hos dom jag får väll fråga imorgon på skolan. Vi går bara skolan måndag tisdag och onsdag sedan är vi lediga torsdag fredag och så klart lördag och söndag:-) När vi är lediga ska vi till stugan:-) Det är en av min kompis pappa som ska komma och hjälpa till med lite saker i stugan:-) Tack!! Pappa får vara ledig hela den här vecka och nästa vecka:-( Det vill jag också men får vara glad att jag får vara ledig torsdag och fredag:-) En fråga gav ni någonting till eran mamma på morsdag? Och i såna fall vad? Jag gav en choklad ask!! Byebye

HK!

Av maddisliv - 27 maj 2011 09:03

hejhej!!

nu sitter jag och väntar sconsen vi har gjort!

Kan ta kort på dom och he in det någon gång!

                                        byebye

Av maddisliv - 25 maj 2011 17:26

hejhej!!

jag sa ju att det skulle komma bilder på det jag hade köpt och nu gör det de!!

   

   

Det var det nu är det bara 3dagar kvar tills min lillasyster fyller år!! 


   

   

   

   


 
Av maddisliv - 24 maj 2011 17:30

Hejhej nu är det bara 4dagar kvar tills min lillasyster fyller 8år!!! Ska spela king om en stund:-) byebye

Av maddisliv - 22 maj 2011 17:20

Hejhej jag kunde inte va några bilder men nu ska jag berätta hur dagen varit. Först for vi ner på stan. På KappAhl var det ju 3 Betala för 2 på alla barn kläder. Så jag köpte 6 plagg och betalade för 4. Det kommer bilder på det jag köpte ikväll. Juste jag gick på kicks för att köpa smink för jag hade glömt och he på mig det innan vi skulle fara ner på stan. Sen köpte vi lite och ta med oss om vi skulle bli hungriga. Det gick bra och dansa. Som tur var. Vi fick bara dansa en gång och andra som vi kände vi dansa 2 gånger. Det vill jag också. Efter dansuppvisningen var slut så gick jag och några till och åt mat sen för vi hem. Och nu är jag här och ska väll göra något. Byebye

Av maddisliv - 22 maj 2011 10:44

Hejhej idag ska jag ha dansuppvisning! Det ska bli jätte kul kommer bilder sen ikväll:-) Byebye

Av maddisliv - 22 maj 2011 10:39

Hejhej nu är det bara 6 dagar kvar till min lillasyster fyller år!!! Byebye

Av maddisliv - 21 maj 2011 11:14

Hejhej min lillasyster fyller år om en vecka så nu börjar ned räkningen. Den 28 maj fyller hon år:-)

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards