maddisliv

Alla inlägg under augusti 2010

Av maddisliv - 30 augusti 2010 14:09

hejhej!!

i lördags hade vi kräftfest i min stuga här kommer lite bilder!!

kräftor mmmh!!!

  godis!!!

ost krokar!!

elden!!

vi hade en jätte rolig kväll!!

det var två familjer som kom en familj åkte hem och en sovde över!!

här är dom på väg hem!!

sen for vi hem och åt mat sen for vi på Ms simskola sen for vi hem och gick och la oss!!

och idag har jag varit på skolan!!

                                  byebye           

Av maddisliv - 28 augusti 2010 11:10

hejhej!!

igår va jag med E för hon skulle vara barnvakt till W.

jag åt jätte god mat hemma ni ska få se!!

nu ser dom inte så goda ut!!

men nu ser dom goda tycker jag!!

                          byebye     

Av maddisliv - 23 augusti 2010 13:59

hejhej!!

idag steg jag upp klockan kvart i åtta!!för att skolan började klockan nie!! det var kul.men sen efter skolan frågade E och alla andra om jag ville följa med till kyrkan!! men jag sa nej för jag ville fara hem men jag kommer nästa vecka jag lovar om mamma heller pappa skulle säga något annat.


på lördag var jag på surströming fest det var jätte kul jag har tyvärr inga bilder!!

                                  TACK FÖR ATT VI BLEV BJUDNA!!

                                         BYEBYE

Av maddisliv - 19 augusti 2010 21:09

hejhej!!!

en anka!!

flera ankor!!

i tisdags var vi och badade på nydala!!här kommer lite bilder!!

här kliver jag upp!!   här är jag under vattnet!!


igår var jag på stan med S!!

imorgon ska vi fara till M och ge presenterna!!!

                                           byebye        

Av maddisliv - 13 augusti 2010 11:43

 hejhej!!

kolla vad jag åt idag!!

  

en banan som satt i hop!!!

här äter jag den!!           haha


sanrt ska jag ducha för idag ska jag på kalas hos E.vi ska tälta ute på hons gård.det ska bli jätte kul.jag berätar men i morgon!!

igår for vi till M och kanckade på men hon var inte hemma för dom hade glömt att vi skulle komma.så då for vi hem till S och fikade i stället.

                                        byebye  

Av maddisliv - 11 augusti 2010 18:23

hejhej!!

igår var jag på kalas hos L det var jätte kul vi såg på en film och lekte lite.vi fick fika, chips, ostbågar och vindruvor.det var gott och kul på ditt kalas tack för att jag fick komma.


idag for jag E och S till en affär och köpte en present till M för hon har blivit biten av en varg.sen efter det så for vi hem till E och såg taitanik (jag vet inte hur det stavas)den var bra.sen for jag hem och åt mat och nu sitter jag här vid datorn.

                                          byebye

Av maddisliv - 9 augusti 2010 21:39

hejhej!!

här kommer bilder!!

jag och mina kompisar var på läger när vi vält valt plats sate vi upp det!!

     

klar!!!!!

  jag när vi ska sova!!   jag utanför tältet!!

sen for vi till stockholm till våran tremening här kommer bilder!!

   lilla fritfal!!

te koppen åkte vi och mycket mycket mer!!!

  

den här dagen var det jätte jätte varmt stakars dom som måste jobba en son dag där ute!!


STORA SUGRÖR!!!!!  

  här var vi hos farmor och lånade en kanin!!   SÖTTTTT!!!!   SÖTTT!!!!


jag och kaninen!!!!

jag blev riven av kaninen ajjjj!!!  

det var jätte kul och låna en kanin men inte kul och lämna tillbaka den!!!

  

jag och M sover i båten för andra gången!!

här var vi med mormor och L på paradisbadet!!

det var jätte kul!!!!!!      

FINT!!!!!!!!!!!

                                   BYEBYE  

Av maddisliv - 4 augusti 2010 11:13

hejhej!!

jag vet att det var jätte länge sedan men jag har inte haft tid i sommar.det kommer bilder efter den hära veckan för nu är jag hos farmor och det går så lång samt med min dator.men sen kommer jag med jätte mycket bilder.

                                     byebye

Presentation


välkommen till min blogg här kommer ni att läsa om en 12 årings-liv och om vad jag tycker om och inte tycker om släng gjärna en kommentar efter er!!

Fråga mig

37 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger i veckan kollar du på mig blogg?
 1
 2-3
 5-6
 Varje dag
 Första gången nu

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards